Trintech AS

Adra Connector

Certified ISV-Partner API Integration
Ekonomi
Trintech Connector for the Adra Suite

Beskrivning

Trintechs Visma-anslutning automatiserar nedladdning och import av transaktioner och saldon direkt till Adra-suiten. Detta ökar effektiviteten och minskar riskerna. Eftersom Adra-paketet har en sömlös integration mot Excel och Visma upplever våra kunder en snabbare och säkrare periodavslutning som automatiserar manuella processer.

Adra Matcher

För de flesta kunder är matchning av transaktioner en viktig del av periodavslutningen. Med Adra Matcher och Visma-anslutningen kan matchningen utföras dagligen och automatiseras, vilket tar bort mindre och repetitiva uppgifter. Detta säkerställer att transaktionsmatchning inte ackumuleras till slutet av månaden, när tiden är ett stort problem. Anslutningen Visma och Adra Matcher gör det möjligt för ditt team att spendera mer värdefull tid på att hantera avvikelser, rapportering och andra värdeskapande uppgifter under avstämningen.

Adra Balancer

Adra Balancer kan automatisera avstämningen av alla dina balanskonton, vilket ger dig mer tid att fokusera på högriskkonton. Med vår Visma-anslutning kan du automatiskt ladda ner/ladda upp transaktioner och saldon direkt från ditt ERP-system till Adra Balancer. Detta eliminerar behovet av manuell uppladdning och säkerställer att dina balanskonton alltid är uppdaterade med aktuell information. Om ett konto ändras efter att det har avstämts i Adra Balancer kommer uppdateringen automatiskt att återställa kontot, skicka en avisering och skicka tillbaka kontot för godkännande. Detta säkerställer att alla ändringar i dina balanskonton är korrekta och godkända. Sammantaget ger Adra Balancer och Visma-anslutningen dig en snabbare, mer transparent och effektiv kontroll över dina balanskonton.

Adra Task Manager

Adra Task Manager centraliserar aktivitetslistor och kontroller, vilket gör det möjligt för finansteamet att arbeta mer effektivt och minska risken för misstag. Chefer får en fullständig överblick över periodavslutningen, så att de kan fatta välgrundade beslut och säkerställa att avstämningen blir korrekt. Dagliga möten kan istället fokuseras på potentiella utmaningar. Adra Task Manager dokumenterar automatiskt varje steg i processen, vilket ger en tydlig överblick över vad som har gjorts och när det gjordes. Detta gör det lättare att identifiera eventuella problem och att förbättra processen över tid. Adra Task Manager kan hjälpa dig att spara tid genom att standardisera aktiviteter, förbättra informationsflödet och kontinuerligt förbättra rutinerna. Detta gör det möjligt för dig att fokusera på mer värdeskapande aktiviteter.

De viktigaste fördelarna

  • Automatiserad integration til Visma

Priser

Integration

Take contact with Trintech

Aktivér tjenesten nu