Summera Support
Branschlösning
Tid och projekt
Skapa fakturor från ärenden och håll register synkroniserade med Summera Support ärendehanteringssystem
Beskrivning
Spara tid och pengar med vårt smarta ärendehanteringssystem
- Felanmälan och teknisk förvaltning inom fastighet
- Arbetsorder och serviceuppdrag på fältet för serviceföretag
- Ärendehantering, kundtjänst och internsupport
- Hantering av reklamation, garanti och produktsupport
Webbaserade Summera® Support kan anpassas till varje organisation och användas för flera olika ändamål, bl.a. Felanmälan, Arbetsorder, Reklamation, Serviceanmälan, IT‐Support, Kundsupport samt Intern Support.
Fånga upp ärenden/uppdrag på ett flexibelt sätt både internt och från era kunder genom att:
- Integrera formulär på er hemsida.
- Koppla er mailbox, ärenden skapas från inkommande e‐post.
- Skapa återkommande ärenden, ärendet skapas efter schema.
- Koppla till andra system och kommunicera åt båda håll (API).
- Kundmodul där slutkunden/uppdragsgivaren ges möjlighet att följa uppdrag/ärenden samt återkommunicera i ett ärende.
Summera® Support och Visma.NET
Koppla ihop systemet med Visa.NET för att synkronisera artikel och kundregister samt sakapa fakturor direkt i Visma frå ärenden i Summera SupportDe viktigaste fördelarna
- Snabbt, enkelt och priseffektivt system för ärendehantering
Priser
Pris från
695.00 per måned
1 användarlicens utan extra moduler
Exempel för 10 användarlicenser
2440.00 per måned
exempel för 10 användare utan extra moduler
Aktivér tjenesten nu
- Kontakta oss för mer information om hur ni kommer igång med Summera Support
