Altiva AB

Summera Support

Certified ISV-Partner API Integration
Branschlösning
Tid och projekt
Skapa fakturor från ärenden och håll register synkroniserade med Summera Support ärendehanteringssystem

Beskrivning

Spara tid och pengar med vårt smarta ärendehanteringssystem

  • Felanmälan och teknisk förvaltning inom fastighet
  • Arbetsorder och serviceuppdrag på fältet för serviceföretag
  • Ärendehantering, kundtjänst och internsupport
  • Hantering av reklamation, garanti och produktsupport

Webbaserade Summera® Support kan anpassas till varje organisation och användas för flera olika ändamål, bl.a. Felanmälan, Arbetsorder, Reklamation, Serviceanmälan, IT‐Support, Kundsupport samt Intern Support.

Fånga upp ärenden/uppdrag på ett flexibelt sätt både internt och från era kunder genom att:
  • Integrera formulär på er hemsida.
  • Koppla er mailbox, ärenden skapas från inkommande e‐post.
  • Skapa återkommande ärenden, ärendet skapas efter schema.
  • Koppla till andra system och kommunicera åt båda håll (API).
  • Kundmodul där slutkunden/uppdragsgivaren ges möjlighet att följa uppdrag/ärenden samt återkommunicera i ett ärende.
När ett ärende väl genererats kan intern personal bli aviserad om detta efter olika ansvarsområden, ärenden kan per automatik bli tilldelad rätt person eller rätt grupp. Ärenden hanteras av användare via systemgränssnitt eller via mobiltelefon.

Summera® Support och Visma.NET

Koppla ihop systemet med Visa.NET för att synkronisera artikel och kundregister samt sakapa fakturor direkt i Visma frå ärenden i Summera Support

De viktigaste fördelarna

  • Snabbt, enkelt och priseffektivt system för ärendehantering

Priser

Pris från

695.00 per måned

1 användarlicens utan extra moduler


Exempel för 10 användarlicenser

2440.00 per måned

exempel för 10 användare utan extra moduler


Prisinformasjon

Aktivér tjenesten nu

  • Kontakta oss för mer information om hur ni kommer igång med Summera Support